Greičių dėžių remontas ir diagnostika

Greičių dėžių remontasGreičių dėžių remontas ir diagnostika su kokybės garantija. Greičių dėžė turi išnaudoti variklio galimybes – užtikrinti optimalias automobilio traukos, greičio ir degalų sąnaudų savybes. Be to, šis įrenginys turi turėti aukštą naudingumo koeficientą ir tyliai dirbti. Pavaros turi būti perjungiamos lengvai ir tyliai.

Per ilgus darbo metus mūsų meistrai sukaupė didelę patirtį diagnozuojant ir remontuojant ivairių tipų (taip pat ir pusiau automatines) greičių dėžes. Remontuojame vilkikų ir žemės ūkio technikos greičių dėžes, taip pat reduktorius. Atliekame diagnostiką ir defektacija.

Pas save turime sukaupę didelį kiekį atsarginių dalių įvairių markių automobiliams (tai pagreitina darbų atlikimą). Neturint reikiamų atsarginių dalių, jos gali būti pagaminamos ar užsakomos originialios.

Dažniausiai pasitaikantys gedimai

  • Sudyla sinhronai

  • Pavarų neįsijungimas arba jungimas per jėgą

  • Pavaros išmetimas

  • Užstrigusi pavara

  • Greičių dėžė ūžia

  • Tepalų pratekejimas

Pavarų dėžės funkcijos

  • Priklausomai nuo variklio apkrovos keičia sukimo momentą

  • Variklio sūkius transformuoja į įvairius važiavimo greičius

  • Keičia varančiųjų ratų sukimo kryptį

  • Atjungia variklį nuo varančiųjų ratų esant tuščiajai eigai (automobiliui stovint vietoje ir veikiant varikliui).

Greičių dėžės pagal valdymo pobūdį skirstomos į rankinio valdymo, pusiau automatines ir automatines pavarų dėžes. Esant rankinio valdymo pavarų dėžei pavaras perjungia vairuotojas, išjungęs sankabą. Taip valdomos laiptinės ir belaiptinės pavarų dėžės.

Kuomet automobilyje įmontuota automatinė pavarų dėžė, tuomet pavaros jungiamos automatiškai priklausomai nuo automobilio greičio, variklio ir antrinio pavarų dėžės veleno sukimosi greicio, apkrovų bei akceleratoriaus padėties.

Šiuo metu plačiausiai naudojamos rankinis pavarų perjungimas krumplinėms pavaroms su sinchronizatoriais. Sinchronizatoriai esantys krumplinėse movose, pavarų perjungimo metu visiškai panaikina smūgines apkrovas. Jie suvienodina jungiamų detalių kampinius greičius. Naudojami inerciniai sinchronizatoriai, kurie užblokuoja perjungimo movą, tol kol jungiamų detalių kampiniai greičiai suvienodinami. Šie sinchronizatoriai būna sudaryti iš šių mechanizmų: išlyginančiojo, blokuojančiojo ir jungiančiojo mechanizmo.