Turbinų remontas – “TurboBaltic” Turbinų Remonto centras

Turbinų remontasTURBOBALTIC viena iš lyderiaujančių įmonių turbinų remonto srityje. Jau daugiau kaip 10 metų sėkmingai dirbanti Lietuviško kapitalo įmonė. Nuolat aktyviai investuojame į naujausių įrenginių įsigijimą bei mokymus siekdami pelnyti klientų pasitikėjimą kaip jų partneris kiekvieną dieną, o šis pasitikėjimas mus veda lyderystės link. Kurdami ilgalaikių santykių viziją TURBOBALTIC visuomet siekia savo klientams pasiūlyti ekonomiškai efektyvius sprendimus, kurie patenkintų sudėtingiausiai išpildomus kliento reikalavimus.

Kada turbokompresorius genda?

Maždaug 70 procentų turbokompresoriaus gedimų įvyksta dėl nekokybiškų alyvų ir alyvos filtrų naudojimo, per reto alyvos keitimo, kitų tepimo sistemos problemų. 20 procentų sugenda dėl ko nors kieto ar minkšto patekimo į turbokompresorių , blogo ar nesandaraus oro filtro arba vamzdyno, likę 10 proc. dėl leistinų sūkių viršijimo arba detalių medžiagos nuovargio ir kitų priežasčių.

Kada reikia remontuoti turbokompresorių?

Jei staiga automobilis nustojo traukti, iš išmetimo vamzdžio pasirodė balti ,mėlyni ar pilki dūmai, pradėjo varvėti alyva, atsirado cypiantys ar žviegiantys garsai akseleruojant- didelė tikimybė, kad tai sugedo turbokompresorius. Tokiu atveju geriausia kreiptis į servisą, kuris specializuojasi dirbti su varikliais ir turbokompresoriais, kadangi tai gali būti ir ne turbokompresoriaus gedimas. Diagnozavimas arba pakeitimas reikalauja tam tikros kvalifikacijos ir specifinių žinių.

Kas gali kokybiškai suremontuoti turbokompresorių?

Kai kas galvoja, kad nusipirkus remontinį komplektą, galima tai padaryti pačiam garažo sąlygomis. Deja, toks remontas dažniausiai būna nesėkmingas, nes dažniausiai prireikia dar kokių nors papildomų detalių ar technologinių procesų ir žinių, kurių nėra garaže. Be to, turbokompresorius ypatingas tuo, kad dirba labai dideliais sūkiais, kai kada viršijančiais 200 000 aps/min. Esant tokiems greičiams, lemiamą reikšmę turi balansavimas. Naujos detalės paprastai būna išbalansuotos gamykloje, bet surinkus rotorių su guoliais į korpusą-taip vadinamą šerdį- būtinas balansavimas dideliais greičiais, esant sūkiams iki maksimalių darbinių. Šio proceso metu pašalinami rezonansiniai rotoriaus virpesių amplitudės šuoliai, ir optimizuojamas rotoriaus virpesių lygis, patikrinamas alyvos pralaidumas pro guolius, sandariklių darbas. Rezultatas- tolygus, betriukšmis sukimasis, stabili alyvos plėvelė guoliuose, ir atitinkamai ilgas ir patikimas darbas. Be balansavimo didelė tikimybė, kad alyvos plėvelė bus suardyta, atsiras pusiau sausa ar sausa trintis tarp detalių ir jos sudils labai greitai.

Turbokompresorius variklio veidrodis

Turbokompresorių galima laikyti savotišku variklio būklės indikatoriumi, nes jis paprastai genda tik tada, kai kažkas negerai variklio sistemose. Taigi jei turbokompresorius vis dėlto sugedo, reikia išsiaiškinti kodėl, ir gedimo priežastį pašalinti, kitaip naujas ar remontuotas turbokompresorius vėl suges labai greitai (praktikoje pasitaiko atvejų, kad automobilis net nespėja išvažiuoti iš garažo).

Mūsų autoservise dirba patyrę meistrai, turintys ne vienerių metų darbo patirtį. Meistrų profesionalumas tiesiogiai priklauso nuo patirties. Todėl mūsų kvalifikuotų automobilių remonto meistrų komanda jau dabar pasiruošusi padėti sutvarkyti Jūsų automobilį.

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija?

Susisiekite su mumis ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus iškilusius klausimus.